Michał Drożdż

  • magister sztuki
  • asystent
  • magister sztuki
  • asystent

Michał Drożdż
Dyrektor Generalny ds. Strategii Produktowej Ceramiki Paradyż Sp. z o.o.; ekspert rozwoju nowych produktów;

Posiada wykształcenie w obszarze rozwoju nowych produktów [Dyplom na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, na Wydziale Form Przemysłowych w Pracowni Rozwoju Nowego Produktu, promotorzy: prof. Jerzy Ginalski (ASP Kraków) i prof. Walter E. Rumpf (FH Frankfurt am Main)] oraz w obszarze zarządzania [Dyplom MBA (General Management) w WSB – NLU w Nowym Sączu], które wsparte jest wieloletnim doświadczeniem biznesowym w strategicznym zarządzaniu obszarem rozwoju produktów (design, r&d oraz marketing produktowy).Pracując dla firm z różnych branż, nadzorował i odpowiadał za rozwój ponad czterech tysięcy produktów, od koncepcji przez wzornictwo i konstrukcję, aż do produkcji i urynkowienia. Równocześnie odpowiadał za powstanie unikatowych projektów procesów organizacyjnych, co zostało potwierdzone główną nagrodą  w konkursie DME AWARD organizowanym przez Design Management Europe („BEST MANAGEMENT OF DESIGN IN A LARGE COMPANY” dla firmy ZELMER).Był kuratorem pierwszej po 1989 roku wystawy polskiego wzornictwa „dizajn! dizajn!” w galerii BWA w Bielsku – Białej; założył i współprowadził pismo o dizajnie „Rzeczy”; był jurorem w konkursach wzorniczych i konsultantem merytorycznym programów nauczania Zarządzania Wzornictwem.Jest członkiem Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych, autorem licznych artykułów do prasy branżowej (Harvard Business Review (Polska), ThinkTank (TTDesign),  2+3D, „i”, MeblePlus, Rzeczy), prelegentem na konferencjach dotyczących wzornictwa, innowacji i zarządzania, wykładowcą studiów Total Design Management Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz asystentem na ASP w Katowicach.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.