Badania percepcji i zachowań

Badania percepcji i zachowań
Celem przedmiotu jest zdobycie praktycznych umiejętności prowadzenia badań przez projektatnów, które umożliwiają obiektywizację decyzji projektowych. Studenci będą obserwować i analizować zachowania użytkowników, aby znaleźć inspiracje, zweryfikować potrzeby i użyteczność rozwiązań projektowych z obszaru komunikacji, produktów i usług. Kompetencje pozyskane na przedmiocie w szczególności przydają się projektantom user experience.

W trakcie zajęć studenci zdobędą umiejętności z zakresu:
— metody badawcze dla projektantów, w tym m.in.: service safari, customer journey, IDI wywiady pogłębione, obserwacja
— prawidłowego i etycznego przeprowadzenia badań,
— analizy wyników, graficznego przedstawienia danych, opracowywania jasnych wniosków i rekomendacji,
— sporządzania przystępnego i zrozumiałego raportu badawczego.

  • Prowadzący

    Marta Więckowska

    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Dziekan Wydziału Projektowego
    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Dziekan Wydziału Projektowego

    Anna Kamieniak

    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.