Paweł Krzywda

  • doktor sztuki
  • adiunkt
  • doktor sztuki
  • adiunkt

Grafik projektant specjalizujący się w projektach publikacji, systemów identyfikacji wizualnej i znaków graficznych. Od 2000 r. prowadził własne studio graficzne. Współpracował z wieloma agencjami reklamowymi (m.in. Diskau Advertising – Katowice, OS3 – Warszawa, Osney Media – Londyn, M-studio – Zabrze). Wykonywał projekty dla wielu firm (m.in. Ahold & Alkauf, American Heart of Poland, Ardex – PolskaBoiron – Polska, Donnelley Polish American Printing Company, Gliwicki Teatr Muzyczny, Huta Florian S.A., Kompania Piwowarska, Korzeniowski Sport i Promocja, Biuro Festiwalu Kraków 2000Polpharma S.A., Teatr Nowy w ZabrzuTVP S.A. – Oddział Kraków, Walker, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Jopper B.V. – Holandia, Centrostal, Miasto Ruda Śląska, Politechnika Śląska, Uniwersytet Śląski, Forever Young – Londyn, 12GA – Chicago, Laboratoria NaturyArs Cameralis Silesiae Superioris, Akedemia Sztuk Pięknych w Katowicach i wiele innych). Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Bierze udział w corocznych wystawach Stowarzyszenia w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu i Gdyni. W 2009 r. otrzymał nominację w Polskim Konkursie Reklamy KTR zorganizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Marketingowych (udział w wystawie) oraz nominację do nagrody Śląska Rzecz w latach 2008 i 2010 (udział w wystawie w Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie, w Muzeum Śląskim w Katowicach, Design Łódź Festival). Od 2002 r. jest wykładowcą w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, w której prowadzi Pracownię Identyfikacji Wizualnej. Prowadzi również zajęcia w Pracowni Projektowania Publikacji. Od 2009 roku działa wspólnie z Agatą Korzeńską jako idee.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.