Procedura zgłaszania naruszeń prawa w ASP w Katowicach
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszenia prawa osoba zgłaszająca ma prawo skorzystać z wewnętrznego kanału zgłoszeń udostępnionego przez Akademię.
- Zgłoszenie odbywa się:
- elektronicznie za pośrednictwem adresu e-mail: sygnalista@asp.katowice.pl;
- pisemnie - pocztą wewnętrzną lub zewnętrzną, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „zgłoszenie - POUFNE”, umieszczonej w kolejnej, zamkniętej kopercie oznaczonej: „zawiera informacje poufne” i zaadresowanej do: „Zespół przyjmujący zgłoszenia - Regulamin zgłaszania naruszeń prawa”;
- poprzez zawnioskowanie o osobiste spotkanie z Zespołem w celu jego przekazania (spotkanie organizowane jest w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku).
- W przypadku uruchomienia w Akademii elektronicznego obiegu dokumentów, pracownicy będą mogli składać zgłoszenia za pośrednictwem przeznaczonej do tego celu części strony intranetowej Uczelni (w przypadku wskazanym w zdaniu poprzednim, będzie to główny kanał składania zgłoszeń).
- Ostateczny wybór trybu zgłoszenia należy do osoby zgłaszającej.
- Szczegóły w: