Program pracowni ma charakter otwarty. Program zajęć, zakres działań i wynikające z niego formy kształcenia ustalane są indywidualnie i w wyniku konsultacji ze studentem. W zależności od potrzeb, możliwości i indywidualnych wyborów studenta program zajęć może przybrać postać: klasycznego lub nieklasycznego studium wybranego fragmentu rzeczywistości (w pracowni lub poza nią); pracy nad koncepcją i formą realizacji inspirowaną zaproponowanymi przez prowadzących zagadnieniami problemowymi; pracy nad koncepcją i formą realizacji zagadnienia zaproponowanego przez studenta. Punktem wyjścia w doborze medium jest zawsze klasyczny warsztat malarski, ale w uzasadnionych i wymagających tego przypadkach prace realizowane są w innych mediach.
-
Prowadzący
Andrzej Tobis
- profesor sztuk plastycznych
- profesor
- profesor sztuk plastycznych
- profesor
Mikołaj Szpaczyński
- doktor sztuki
- adiunkt
- doktor sztuki
- adiunkt
-
galeria V
bez tytułu, Michalina Trefon, 2012olej na płótnie, 160 x 100 cm, 2012
"Chladni 2", Aleksandra Mitoraj, 2016olej na płótnie, 100 x 100 cm, 2016
"Chladni 4", Aleksandra Mitoraj, 2016olej na płótnie, 100 x 100cm, 2016Adam Laska
Adam Laska
"Portret", Agnieszka Biernatek, 2016
"Portret", Agnieszka Biernatek, 2016
"Tag 2", Szymon Szewczyk
"Tag 4", Szymon Szewczyk
"Tag 6", Szymon Szewczyk
"Katatonia II", Agata Pawlik, 2016
"Katatonia III", Agata Pawlik, 2016
"Katatonia IV", Agata Pawlik, 2016
"Rękawiczka 1", Maciej Nawrot, 2011
"Rękawiczka 2", Maciej Nawrot, 2011
"Rękawiczka 3", Maciej Nawrot, 2011
"Rękawiczka 4", Maciej Nawrot, 2011"Rękawiczka 6" Maciej Nawrot, 2011
"Rękawiczka 10", Maciej Nawrot, 2011
bez tytułu, Mikołaj Szpaczyński, 2012
bez tytułu, Mikołaj Szpaczyński, 2012
bez tytułu, Mikołaj Szpaczyński, 2012
Lustro z rtęci 1, Bartek Buczek, 2010
Lustro z rtęci 2, Bartek Buczek, 2010
"Seria zimowa I", Bartek Buczek, 2010
"Bogini muz", Martyna Czech, 2016
"Działania", Martyna Czech, 2016
"Widoczne niewidoczne", Martyna Czech, 2016
"Zakryć, odkryć", Katarzyna Lamik, 2016
"Widzieć", Katarzyna Lamik, 2016
"Lusterko", Katarzyna Lamik, 2016
"Nocne ręce", Katarzyna Lamik, 2016
"Niewidzialny", Krzysztof Piętka, 2015
"Podwójna matka", Krzysztof Piętka, 2015
"Autokreacja", Natalia Bażowska, 2010
"Kontrola", Natalia Bażowska, 2011
Bez tytułu, Joanna Wiater, 2013Bez tytułu, Joanna Wiater, 2013Bez tytułu, Joanna Wiater, 2103
"Inherencja", Natalia Rybka, 2016
"Zanurzanie", Natalia Rybka, 2016
"Eaten alive", Aleksandra Kosakowska, 2016
"Collateral", Hanna Woźniak, 2017
"Arcturus", Hanna Woźniak, 2017
bez tytułu, Anna Pawluszkiewicz, 2017
"M jak to było bardzo silne uczucie", Daria Wollman, 2016Wafel tortowy suchy okrągły, Karolina Konopka, 2020
Wafel tortowy suchy serce, Karolina Konopka, 2020
Wyrób wielowarstwowy, Karolina Konopka, 2020
Patriotyczny wyrób cukierniczy, Karolina Konopka, 2020
bez tytułu, Karolina Szwed, 2020
bez tytułu, Karolina Szwed, 2020
bez tytułu, Karolina Szwed, 2020
bez tytułu, Sandra Szyszka, 2020
bez tytułu, Ida Raszka, 2020
bez tytułu, Ida Raszka, 2020
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
wystawa końcoworoczna 2011
wystawa końcoworoczna 2011
wystawa końcoworoczna 2011
wystawa końcoworoczna 2011wystawa końcoworoczna 2015wystawa końcoworoczna 2015wystawa końcoworoczna 2015
wystawa końcoworoczna 2018
wystawa końcoworoczna 2018
wystawa końcoworoczna 2018
wystawa końcoworoczna 2018
wystawa końcoworoczna 2018
wystawa końcoworoczna 2019
wystawa końcoworoczna 2019
wystawa końcoworoczna 2019
wystawa końcoworoczna 2019
"Gdzie są konfitury" BWA zielona Góra 2020
"Gdzie są konfitury" BWA zielona Góra
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
"Gdzie są konfitury" BWA Zielona Góra 2020
"Scena łóżkowa" Agata Knapik, 2019
"Utrwalanie traum" Agata Knapik, 2020
"Spacer" Paulina Jaworowska 2020
"Porządkowanie" Paulina Jaworowska 2020"Porządkowanie" Paulina Jaworowska 2020Slajd z
-
Karta przedmiotu
Malarstwo
poziom studiów: jednolite studia magisterskie
forma studiów: stacjonarne
cykl kształcenia: 2024/2025
Prowadzący: prof. Andrzej Tobis, ad. dr Mikołaj Szpaczyński
Forma zaliczenia: zaliczenie z oceną
Język wykładowy: język polskiSkrócona karta przedmiotu
Moduł
moduł kształcenia kierunkowego
obowiązkowy
X
z wyboru
Założenia i cele przedmiotu
Założeniem i celem prowadzonego w pracowni przedmiotu jest rozwój w pełni dojrzałej osobowości artystycznej osoby studiującej.
Wymagania wstępne
Osoba studiująca na piątym roku powinna dysponować wypracowanymi w trakcie dotychczasowych lat studiów, wysokimi umiejętnościami warsztatowymi, adekwatnie dostosowanymi do zarysowanego obszaru własnych zainteresowań tematycznych. Powinna też potrafić umiejscowić własną postawę artystyczną w kontekście współczesnych i minionych zjawisk sztuki i kultury
Formy prowadzenia zajęć
zajęcia prowadzone stacjonarnie
(X)
ćwiczenia
wykłady
seminaria
zajęcia praktyczne artystyczne
zajęcia praktyczne projektowe
samodzielna nauka pod kierunkiem nauczyciela
wizyty w instytucjach/przedsiębiorstwach
Kryteria oceny
(Opis kryteriów wraz ze wskazaniem maksymalnej ilości punktów, które student może uzyskać w ramach każdego z kryteriów)
ocena cel. (5,5)
91–100 pkt – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
ocena bdb (5)
81–90 pkt – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
ocena db+ (4,5)
71–80 pkt – więcej niż dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
ocena db (4)
61–70 pkt – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
ocena dst+ (3,5)
51–60 pkt – więcej niż zadowalająca wiedza, umiejętności
i kompetencje społeczneocena 3
41–50 pkt – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
ocena 2
31–40 pkt – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne