Pracownia malarstwa V

Program pracowni ma charakter otwarty. Program zajęć, zakres działań i wynikające z niego formy kształcenia ustalane są indywidualnie i w wyniku konsultacji ze studentem. W zależności od potrzeb, możliwości i indywidualnych wyborów studenta program zajęć może przybrać postać: klasycznego lub nieklasycznego studium wybranego fragmentu rzeczywistości (w pracowni lub poza nią); pracy nad koncepcją i formą realizacji inspirowaną zaproponowanymi przez prowadzących zagadnieniami problemowymi; pracy nad koncepcją i formą realizacji zagadnienia zaproponowanego przez studenta. Punktem wyjścia w doborze medium jest zawsze klasyczny warsztat malarski, ale w uzasadnionych i wymagających tego przypadkach prace realizowane są w innych mediach.

  • Karta przedmiotu

    Malarstwo

    poziom studiów: jednolite studia magisterskie
    forma studiów: stacjonarne
    cykl kształcenia: 2024/2025
    Prowadzący: prof. Andrzej Tobis, ad. dr Mikołaj Szpaczyński
    Forma zaliczenia: zaliczenie z oceną
    Język wykładowy: język polski

    Skrócona karta przedmiotu 

    Moduł 

    moduł kształcenia kierunkowego

     

    obowiązkowy

    X

    z wyboru

     

    Założenia i cele przedmiotu

    Założeniem i celem prowadzonego w pracowni przedmiotu jest rozwój w pełni dojrzałej osobowości artystycznej osoby studiującej.

    Wymagania wstępne

    Osoba studiująca na piątym roku powinna dysponować wypracowanymi w trakcie dotychczasowych lat studiów, wysokimi umiejętnościami warsztatowymi, adekwatnie dostosowanymi do zarysowanego obszaru własnych zainteresowań tematycznych. Powinna też potrafić umiejscowić własną postawę artystyczną w kontekście współczesnych i minionych zjawisk sztuki i kultury

    Formy prowadzenia zajęć

    zajęcia prowadzone stacjonarnie

    (X)

    ćwiczenia

     

    wykłady

     

    seminaria

     

    zajęcia praktyczne artystyczne

     

    zajęcia praktyczne projektowe

     

    samodzielna nauka pod kierunkiem nauczyciela

     

    wizyty w instytucjach/przedsiębiorstwach

     

    Kryteria oceny

    (Opis kryteriów wraz ze wskazaniem maksymalnej ilości punktów, które student może uzyskać w ramach każdego z kryteriów)

    ocena cel. (5,5)

    91–100 pkt – znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

    ocena bdb (5)

     81–90 pkt – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

    ocena db+ (4,5)

     71–80 pkt – więcej niż dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

    ocena db (4)  

    61–70 pkt – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

    ocena dst+ (3,5)

     51–60 pkt – więcej niż zadowalająca wiedza, umiejętności
    i kompetencje społeczne

    ocena 3

    41–50 pkt – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne

    ocena 2 

    31–40 pkt – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.