Pracownia wizerunku, promocji i identyfikacji wizualnej

Misją Pracowni Wizerunku, Promocji i Identyfikacji Wizualnej jest przybliżanie studentom projektowania graficznego zagadnień projektowania na rynek. Zapoznawanie ich z metodami tworzenia komunikatów wizualnych na różnych poziomach zagadnień. Tematyka naszych działań obejmuje zakres począwszy od budowy klucza wizualnego, promocji produktu, promowania własnych działań zawodowych, do zadań o tematyce społecznej (kampanie). Zagadnienia wizerunkowe od identyfikacji wizualnej instytucji, po identyfikacje miast i regionów. Nie ograniczamy naszych studentów w doborze środków warsztatowych i kreatywnych przy realizacji zadań. Przeciwnie – sięgamy wspólnie po różne oryginalne rozwiązania od plakatów po gry edukacyjne.

  • Kierownik

    Katarzyna Gawrych-Olender

    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • graficzka, projektantka i plakacistka; łączy sztukę z projektowaniem
    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • graficzka, projektantka i plakacistka; łączy sztukę z projektowaniem
  • Pozostałe osoby w pracowni

    Marian Słowicki

    • doktor sztuki
    • starszy wykładowca
    • doktor sztuki
    • starszy wykładowca

    Piotr Dzik

    • magister
    • wykładowca
    • politolog i socjolog; czynny konsultant w dziedzinie PR, komunikacji kryzysowej, tożsamości wizualnej w samorządach
    • magister
    • wykładowca
    • politolog i socjolog; czynny konsultant w dziedzinie PR, komunikacji kryzysowej, tożsamości wizualnej w samorządach

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.