Badania wizualne, interakcja, semantyka produktu

Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu metod badawczych obejmujących badania interakcji i badania użyteczności oraz projektowania interaktywnych aplikacji. W program przedmiotu zostaną wprowadzane zagadnienia w których szczególną uwagę zwraca się na użytkownika i przebieg interakcji w celu zmniejszenia trudności, jakie mogą pojawiać się w trakcie użytkowania interfejsu, czyli na styku użytkownik - system operacyjny. Metodologia badawcza zastosowana w tym obszarze skupia się na potrzebach, wymaganiach i ograniczeniach użytkownika badanych na każdym etapie procesu projektowego.

  • Prowadzący

    Marta Więckowska

    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research
    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.