Aktualności 15.02.2019

AGRAFA’19 - kto przeszedł do drugiego etapu?

Otrzymaliśmy 414 zgłoszeń. Do drugiego etapu przeszło 129 prac od 105 uczestników.

Nowy rok rozpoczęliśmy od otwarcia zgłoszeń do 13. Międzynarodowego Konkursu Studenckiej Grafiki Projektowej. W sumie otrzymaliśmy 414 zgłoszeń. Do drugiego etapu przeszło 129 prac od 105 uczestników. Co dalej? Do 27 lutego czekamy na przesłanie fizycznych prac, nad którymi od 4 do 8 marca obradować będzie Jury. Wybierzemy projekty, które zaprezentowane zostaną podczas wystawy oraz 3 zwycięskie prace. Do składu Jury zaproszeni w tym roku zostali:
Ayşegül İzer, Turcja
Mateusz Kosma, Polska
Jan Krzysztofiak, Wielka Brytania
Zuzanna Rogatty, Polska
Filip Tofil, Polska

Konkurs zakończy wystawa. Na wernisaż zapraszamy 4 kwietnia do Ronda Sztuki.

Pełna lista zakwalifikowanych w poszczególnych kategoriach do drugiego etapu poniżej:

animacja / animation:
Dereń Kamila „Error Message”
Dudek Agnieszka „Przeciążenie informacyjne”
Fitzpatrick Emer „Anti-Holiday Soapbox”
Janus-Szybist Antonina „Mur / The wall”
Jasińska Kamila „Znowu / Again”
Kufel Magdalena „Oblivion”
McCarthy Kayleigh „Picking Up The Pieces – Film Titles”
Mutke Kacper, Małgorzata Pawińska „Pułka”
Rácz Weronika ‘Arsenic & Old Laces’
Rams Igor „ytm”
Rua Helena „Hela’s Kitchen: an autobiographical animation”
Trybuś Ewa, Michał Bojek „Diabli Taniec”
Żmuda Karolina „Less is More”

projektowanie informacji / information design
Dziurawiec Zofia „Design of a copyrights coursebook”
Gontarz Agnieszka „Book designer manual. Designing a book in Adobe InDesign step by step.”
Hukałowicz Gabriela „The scale of domestic violence in the commune of Dąbrowa Białostocka - design of research tools and development of visual information of the obtained results.”
Joanna Ambroz „Posters for Museum of Match Manufacturing”
Kaszuba Aleksander „Kapsuła czasu - projekt warsztatów dla seniorów”
Kedzierska Patrycja „Design of the NASA report”
Limanowska Kinga „How to avoid any mistakes during infographics design.”
Łuszczyńska Sonia „Health path for seniors for Bytom city park”
Łysek Joanna „A guide for graphic designers wanting to start their own business.”
Marchuk Valeria „Smart Stickers”
Osielczak Aneta „Why do we need seeds?”
Pędzińska Ewa „Picture of the city – Katowice movie sets’ guide”
Prochaczek Maria, Adrianna Sowińska „Miasto przysłonięte”
Sözdinler Sarp, Erman Yilmaz „Speak to the Eyes”
Stuchlík Libor „Information system – The Botanical Garden in Mikołów”
Szumigaj Magdalena „The visual information system for the Silesian Zoo in Chorzów”
Uchyła Agnieszka „Tourist information system for Goczałkowice Reservoir area”
Zych Julianna „Project of tools supporting therapy for seniors. Community gardening.”

grafika edytorska / editorial design
Braska Aleksandra „CUTE magazine”
Braska Aleksandra „How to draw? Newspaper publication”
Buckley Shauna „No Place Good Place”
Burns Andrew „Words Between Wars Exhibition Catalogue”
Connolly Alex „Auto Pro Type Specimen”
Dereń Kamila „Mechaniczne ZOO/Mechanical ZOO”
Gontarz Agnieszka „Makiety. Podręcznik & wzornik da początkujących wydawców / Layouts. Book templates & typography manual for amateur publishers”
Guest Abby „Beautiful Piece of Ass – Catalogue”
Hukałowicz Gabriela „Study&workshop edition of The Bible”
Joanna Ambroz „Feelings – Children’s book for blind and sight impaired”
Kacprzak Piotr „Katalog wystaw w Galerii Le Guern”
Klepka Agata, Aleksandra Olszewska „Coming Out 2017 – exhibition’s catalogue”
Kulish Olga „Between the words: emotional punctuation”
Kurdziel Anna „”Master and Margarita” book design”
Markwas Noemi „Lost”
McCarthy Kayleigh „La Finta Giardiniera – Opera Poster & Programme”
Mika Kamila „”I mój tata też” publikacja dotycząca życia kierowców ciężarówek”
Mosurek Michalina „The Curse”
Narbone Nicola, Silvia Benvenuti, Gloria Favaro, Giorgia Florenzano, Cecilia Murgia „A Soundtrack for Daydreams”
Obracaj Aleksandra „The Gospel of St. John. Critical edition. Project – service”
Olczak Anna „Hamada”
Opaliński Tomasz „Graphic design for play Między nami dobrze jest”
Palicka Gabriela „66°33’39"S – 90S”
Pawlak Natalia „Zine – Forbidden Fruit Club”
Pawlak Natalia „Sometimes I need to hide”
Prochaczek Maria, Weronika Mehr „Nie jestem już psem – Exhibition Catalogue”
Prochaczek Maria, Weronika Mehr „Unknown Unknowns – Exhibition Catalogue”
Rawa Zuzanna „Zrób sobie protest”
Rowe Annie „Catalogue”
Staniszewska Kamila „See You Next Time Tour Magazine”
Szerejko Karolina „Erich Maria Remarque’s book series”
Trefoń Adrianna „NOL zine”
Trochowska Natalia, Joanna Helios „STOPKLATKA”
Walijewski Aleksander „Women about women”
Wieteska Katarzyna „The Darknet Zine”

projektowanie krojów / type design
D’Agostini Melissa „Calypso E: Type Specimen Book”
Kuzioła Maria „Goplanka typeface”
Marciniak Szymon „Monstera – author’s typeface design”
Schulz Paweł „Janek”
Slobzheninov Alexander „Object Sans Typeface”
Slobzheninov Alexander „Agrandir Variable Font”
Slobzheninov Alexander „Grafier Typeface”
Wieluńska Ania „Lazarus”
Włodarek Rafał „Britta - a geometric blackletter typeface”
Yılmaz Erman, „Oddee Typeface”
Yılmaz Erman „Anafor Typeface”

web_app_digital_publishing
Elmaghbub Hameim „Soufee”
Godlewska Dominika „mHeaven”
Grabowska Patrycja „”Toilet” mobile app”
Hanzel Paulina „Aplikacja informacyjno-edukacyjna dotycząca zaburzeń Integracji Sensorycznej”
Kasza Anna „Niezbędnik obywatela”
Kowalczyk Piotr „Hard Choices”
Lerinckx Charline „Runation”
Łata Kaja „The awareness-raising campaign on the population ageing.”
Mutke Kacper, Michał Urbański „Glitch Type Generator Charramba”
Podkrólewicz Dagmara, „CUKIER.WORKS Website Design” CUKIER ID & Font Design: Mateusz Machalski, UX, Website Design: Dagmara Podkrólewicz / Website Development: On The Rocks
Rams Igor „TURN TYPE”
Ratajczyk Paweł „Vyraj”
Swoboda Joanna „GetRec. Sound Recording App”
Wądołowska Izabela „TY.PO – strona dotycząca zasad w typografii / TY.PO website about rules in typography”

identyfikacja wizualna / visual identity
Abbas Ruslan „Remzi Publishing House Visual Identity”
Basta Gabriela, Karolina Biskup, Olga Szopa, Monika Szydłowska „Academy of Fine Arts in Cracow, Graphic Arts Department – Annual Exhibition Identity”
Buckley Shauna „La Finta Giardiniera”
Buckley Shauna, Liam Hamill, Sara Celik, Sean Cummins „Incoming”
Coelho Margarida „Emerge - a cultural platform”
Corcoran Ruby „La Finta / Mozart”
Crawley Ruairi „Reboot - A visual playground for graphic designers to unwind.”
Fitzpatrick Emer „Escape Artists Exhibition Catalogue”
Gromadzki Wiktor „Zacisze”
Gromadzki Wiktor „GWP”
Hapka Dominika „succus”
Hetman Joanna „Visual Identification and Social Campaign for a fictitious „Equality” organization”
Högström Lars „Nordic Press Association Finland identity”
Jędrzejewska Aleksandra „Visual identity of the Cześć i Czołem cycling brand”
Koślińska Monika „Brutal Art Festival”
Kowalczyk Kamil, Bram van Vulpen, Silvie de Vries, Ariane Aldalur, Loïs de Vries „Crime Stoppers International”
Królikowski Grzegorz „Visual identity of the cultural zone „Theatre””
Ledworuch Joanna „Barć”
Lizak Monika „Redesign identyfikacji wizualnej festiwalu Typo Berlin”
Longa Kinga „UkładSmogowy.pl Campaign”
Marchewka Adrian „Visual identity of Science and Industry Museuum”
Marchocka Magdalena, Rozalia Ogonowska „The Palmhouse - Visual Identity”
Paiva Filipa „V. N. Famalicão — Graphic Identity”
Pawlak Natalia „Forbidden Fruit Club - clothing brand”
Pechta Jakub „EXICON. Branding of concept conference about migration”
Placek Katarzyna „Visual identity of Dziadkówka in Biały Dunajec”
Procak Aleksandra „Nagle nad Morzem/Plötzlich am Meer Festival”
Raut Utkarsh „Rolling Cube”
Rowe Annie „Leighlinbridge”
Sikora Michał „Astroturystyka -”
Ślęczka Aleksandra „Visual identity of Teahouse 2.0”
Smaga Maria, Zuzanna Opozda „Visual identity of the Academy of Theatre Arts in Kraków”
Smaga Maria „Groceries brand”
Sözdinler Sarp, Erman Yilmaz (Type Design) „Università Vanvitelli”
Staniszewska Kamila „Life and Music of Sister Rosetta Tharpe”
Wieluńska Ania, Igor Kubik „Coming Out 2018”
Zajdzińska Lidia „Poster Festival Visual Identity”
Zureik Samar „Uncle Sam Rebranding”

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.