Technologia dzisiaj i jutro, dane, algorytmy, wpływ technologii na nasz dobrostan, oraz przygotowanie do pracy w zawodzie UX designera to najważniejsze elementy programu pracowni. W świecie społeczeństwa uzależnionego od cyfrowych usług będziemy poszukiwać sposobów zrównoważonego, mądrego korzystania z dobrodziejstw nowych technologii, szczególnie projektowania produktów cyfrowych w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji, bezpieczeństwa i prywatności.
-
Kompencje badawcze i analityczne
W trakcie zajęć będziesz poznawać oczekiwania i wymagania użytkownika, jak i pozostałych interesariuszy, które należy brać pod uwagę na każdym etapie procesu projektowego, stosując metodologie badawcze z dziedzin Interaction Design, Constructive Design Research i Inclusive Design. Ponadto będziesz rozwijać kompetencje badawcze – badania poprzez projektowanie odgrywają ważną rolę w unaocznianiu kluczowych kwestii technologiczno-społecznych, czyniąc je bardziej przystępnymi, angażującymi i atrakcyjnymi dla szerszego grona odbiorców.
-
Kompetencje warsztatowe
Zrozumiesz również jakie są możliwości i ograniczenia technologii oraz realia wdrażania produktów cyfrowych. Opanujesz projektowanie design systemów oraz nauczysz się metod jak w szybki sposób budować interaktywne prototypy, wykorzystując różne media i alternatywne sposoby (Figma, elementy kodowania low-code, odgrywanie ról, film, performance itd.).
-
Sympatech – Tech that cares
Sympatech CLOSER Izabela Kubica&Natalia RodakHow can technologies take care of us?
In a world where society is dependent on digital services, we seek ways to use the benefits of new technologies sustainably and wisely.
Izabela Kubica and Natalia Rodak created a product to encourage people to meet and get to know new individuals through face-to-face interactions.Sympatech Ear2Ear Marlena Kostrzewa&Anna MogielnickaHow can technologies take care of us?
In a world where society is dependent on digital services, we seek ways to use the benefits of new technologies in a sustainable and wise manner.
Anna Mogielnicka and Marlena Kostrzewa address the issue of spending most of our time in headphones, which often isolates us from others. How can we balance our attention and still share interests with others? Their proposed product, EAR to EAR, aims to break through these barriers.Sympatech Coogle – smart chair Karolina Śliwa & Adrianna fabaKarolina Śliwa and Adrianna Faba were concerned about how new technologies might be integrated into health monitoring and the potential risks involved. They developed a product that examines how constant surveillance of our habits and health can be problematic.Sympatech CLOSER Izabela Kubica&Natalia RodakHow can technologies take care of us?
In a world where society is dependent on digital services, we seek ways to use the benefits of new technologies sustainably and wisely.
Izabela Kubica and Natalia Rodak created a product to encourage people to meet and get to know new individuals through face-to-face interactions.Sympatech Ear2Ear Marlena Kostrzewa&Anna MogielnickaHow can technologies take care of us?
In a world where society is dependent on digital services, we seek ways to use the benefits of new technologies in a sustainable and wise manner.
Anna Mogielnicka and Marlena Kostrzewa address the issue of spending most of our time in headphones, which often isolates us from others. How can we balance our attention and still share interests with others? Their proposed product, EAR to EAR, aims to break through these barriers.Sympatech Coogle – smart chair Karolina Śliwa & Adrianna fabaKarolina Śliwa and Adrianna Faba were concerned about how new technologies might be integrated into health monitoring and the potential risks involved. They developed a product that examines how constant surveillance of our habits and health can be problematic.Sympatech Coogle – smart chair Karolina Śliwa & Adrianna fabaSlajd z
-
Redesign aplikacji
Marlena Kostrzewa Redesign aplikacji Phyphox 2023Marlena Kostrzewa Redesign aplikacji Phyphox 2023Marlena Kostrzewa Redesign aplikacji Phyphox 2023Marlena Kostrzewa Redesign aplikacji Phyphox 2023Marlena Kostrzewa Redesign aplikacji Phyphox 2023Karyna Krapiunitskaya Redesign aplikacji Google Clasroom 2023Karyna Krapiunitskaya Redesign aplikacji Google Clasroom 2023Karyna Krapiunitskaya Redesign aplikacji Google Clasroom 2023Karyna Krapiunitskaya Redesign aplikacji Google Clasroom 2023Karyna Krapiunitskaya Redesign aplikacji Google Clasroom 2023Filip Sitko Redesign aplikacji Portal PasażeraAnna Czyż Redesign aplikacji Portal PasażeraAnna Czyż Redesign aplikacji Portal PasażeraSlajd z
Marta Więckowska
- doktor sztuki
- adiunkt
- Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research
- doktor sztuki
- adiunkt
- Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research
Jeremiasz Rzenno
- magister
- wykładowca
- magister
- wykładowca
Anna Kamieniak
- magister sztuki
- asystent
- specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
- magister sztuki
- asystent
- specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING