Pracownia projektowania i badań interakcji

Technologia dzisiaj i jutro, dane, algorytmy, wpływ technologii na nasz dobrostan, oraz przygotowanie do pracy w zawodzie UX designera to najważniejsze elementy programu pracowni. W świecie społeczeństwa uzależnionego od cyfrowych usług będziemy poszukiwać sposobów zrównoważonego, mądrego korzystania z dobrodziejstw nowych technologii, szczególnie projektowania produktów cyfrowych w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji, bezpieczeństwa i prywatności.

 

  • Kompencje badawcze i analityczne
    W trakcie zajęć będziesz poznawać oczekiwania i wymagania użytkownika, jak i pozostałych interesariuszy, które należy brać pod uwagę na każdym etapie procesu projektowego, stosując metodologie badawcze z dziedzin Interaction Design, Constructive Design Research i Inclusive Design. Ponadto będziesz rozwijać kompetencje badawcze – badania poprzez projektowanie odgrywają ważną rolę w unaocznianiu kluczowych kwestii technologiczno-społecznych, czyniąc je bardziej przystępnymi, angażującymi i atrakcyjnymi dla szerszego grona odbiorców.
  • Kompetencje warsztatowe

    Zrozumiesz również jakie są możliwości i ograniczenia technologii oraz realia wdrażania produktów cyfrowych. Opanujesz projektowanie design systemów oraz nauczysz się metod jak w szybki sposób budować interaktywne prototypy, wykorzystując różne media i alternatywne sposoby (Figma, elementy kodowania low-code, odgrywanie ról, film, performance itd.).

Marta Więckowska

  • doktor sztuki
  • adiunkt
  • Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research
  • doktor sztuki
  • adiunkt
  • Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research

Jeremiasz Rzenno

  • magister
  • wykładowca
  • magister
  • wykładowca

Anna Kamieniak

  • magister sztuki
  • asystent
  • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
  • magister sztuki
  • asystent
  • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.