Marta Gabiga | The Elephant | short film | bachelor's degree 2019
Katarzyna Olejarczyk | Interference Festival Trailer (unoffcial) | bachelor's degree 2019
Aleksandra Duda | Laika | short film | bachelor's degree 2019
Paulina Kozieł | Winter Bird | short film | bachelor's degree 2019
Pracownia Animacji i Gier Komputerowych - I rok Licencjat 2018/2019
Pracownia Animacji i Gier Komputerowych - II rok Licencjat 2018/2019
Pracownia Animacji i Gier Komputerowych - III rok Licencjat 2018/2019
Magda Kufel | Oblivion | music video | bachelor's degree 2018
Agnieszka Bala | Baduki | game trailer | bachelor's degree 2018
Agnieszka Bala | Baduki - Making of | bachelor's degree 2018
Katarzyna Ziomko | Belik in the land of gods | prototype of a 2D game | Master's degree | 2017
This is a full gameplay video of a working prototype of a 2D game – "Belik in the land of gods" – based on old Slavic mythology. It was made using Unity and is my graduation work made at Academy of Fine Arts in Katowice.
Łukasz Torc | Nie ma nieba - Happysad | music video | Master's degree | 2017
Barbara Rupik “Piąty jeździec”
Animacja kukiełkowa poklatkowa. Jeżeli koń zatrzyma się i spojrzy w kierunku okien domu, to znak że ktoś w nim umrze. Według tej ludowej przypowieści autorka zrealizowała animację do której samodzielnie wykonała kukiełki i scenografię. Praca jest dyplomem zrealizowanym w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych.
Michał Rodziński "Opuszczony"
Marek Gajowski "Opakowanie na Prąd"
Film opowiada o wyczerpanym, zmęczonym ufoludku, który idąc poboczem drogi poszukuje źródła prądu dla swojego wyładowanego statku kosmicznego. Gdy już niemalże gaśnie wszelka nadzieja na ratunek, na horyzoncie pojawia się wybawienie - słup wysokiego napięcia. Ufoludek postanawia zejść z pobocza i podążyć w jego kierunku przez trawiastą gęstwinę.
Aleksander Caban “Alice” - Trailer
Aleksander Caban - Cabanopolis
Animacja 3D według własnego scenariusza, wykonana samodzielnie jako praca dyplomowa licencjacka w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych. Cabanopolis to historia szalonego naukowca, który prowadzi eksperymenty ze sztucznym tworzeniem idealnej kobiety, w końcu udaje mu się stworzyć kolejną kobietę na swój wzór, z której również nie jest zadowolony.
Michał Kozioł “Absurd”
Animacja wykonana samodzielnie poklatkowo według własnego pomysłu. Animacja pokazuje perypetie z adaptacją do rzeczywistości radiowego ludzika, która kończy się katastrofą, niestety ludzik ma bardzo rozwinięty zmysł powonienia. Animacja jest pracą dyplomową zrealizowaną w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych
Kewin Krawczyk “Model percepcji”
Własny model percepcji w formie infografiki, animacji według autorskiego scenariusza i wykonania. Animacja jest pracą praktyczną dyplomu licencjackiego zrealizowanego w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych
Karolina Rogosz “Mój dom, mój Śląsk”
Klip muzyczny w formie animacji poklatkowej do utworu Jana Skrzeka "Mój dom, mój Śląsk". W animacji autorka pokazuje mieszkanie śląskie artysty zlokalizowane przy ulicy Mariackiej w Katowicach. Projekt jest pracą dyplomową zrealizowaną w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych.
Dominika Wollman “Widziałem człowieka nad wodą stojącego”
Wojtek Stokłos - zwiastun gry komputerowej o wyścigach lokomotyw parowych
Wojtek Stokłos - prezentacja pojazdów
Animacja 3D prezentująca modele pojazdów parowych do gry komputerowej o wyścigach szalonych lokomotyw. Film jest częścią pracy dyplomowej realizowanej w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych.
Anna Tarkowska “Autumn dream”
Animacja poklatkowa rysunkowa opowiadająca o rozdwojeniu jaźni i konsekwencji z tego wynikających. Animacja jest pracą dyplomową zrealizowaną samodzielnie według własnego scenariusza w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych.
Urszula Koperska “Inglandy”
Animacja 3D zrealizowana według własnego pomysłu, pokazująca w krzywym zwierciadle w zabawny sposób osobisty kontakt z różnymi kulturami emigrantów w Wielkiej Brytani. Animacja jest pracą licencjacką zrealizowaną w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych.
Klaudiusz Ledwoch “Lalka tańczy”
Animacja 3D z zastosowaniem technologii rotoskopii.
Katarzyna Pierzak. Projekt multimedialny „Caterpillar” w oparciu o własną ścieżkę dźwiękową
Barbara Rupik. “Piąty jeździec” - krótkometrażowy film animowany
Michał Rodziński "Józef i Mieczysław"
Elektrobiblioteka / Electrolibrary
Dokumentacja pracy nad projektem dyplomowym na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, inspirowanym manifestem El Lissitzkiego z 1923 roku
Anna Chrobak. Projekt graficzny książeczki dla dzieci z wykorzystaniem autorskiego kroju pisma.
Agnieszka Kotulska. Henio. Krótkometrażowy film animowany o Henryku Tomaszewskim.
Irmina Tota “Biegnij lola”
Projekt czołówki do filmu "Biegnij lola" w reżyserii Toma Tykwera, realizowany w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2013
Wajda Jakub “Futu.Re”
Projekt czołówki do powieści Dymitra Glukhovskiego "Futu.Re" zrealizowany w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Kinga Bugdol “Dziewczynka w zielonym sweterku”
Projekt czołówki do powieści Krystyny Chiger
Justyna Kulik “Mystic river”
Projekt czołówki do powieści Denisa Lehan "Mystic river" zrealizowany w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Krzysztof Kowalik “Hydeout”
Animacja według własnego scenariusza, ilustracji zrealizowana w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Katarzyna Trzcińska “anims”
Animacja 3D, interpretacja grafiki w wirtualnej rzeczywistości. Projekt zrealizowany w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Paulina Kozieł “Świat”
Interpretacja literatury zrealizowana w wirtualnej rzeczywistości jako koncept graficzny lokacji. Projekt powstał w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2016
Paulina Koziel “Palec”
Projekt czołówki filmowej inspirowanej powieścią Stephana Kinga "The moving finger" zrealizowanej w formie animacji poklatkowej w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2016
Magdalena Kufel “Imię wiatru”
Interpretacja literatury - wizualizacja w wirtualnej rzeczywistości zrealizowana w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2016
Katarzyna Trzcińska “Inez”
Projekt czołówki do powieści Carlosa Fuentesa "Inez" zrealizowany w 2016 w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych
“Podaj dalej 2016”
Animacje wykonane techniką rotoskopii przez studentów I roku Pracowni Animacji i Gier Komputerowych
Irmina Tota “Skarbonka”
Wideo klip zrealizowany jako praca dyplomowa w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych
Maciej Czapla - czołówka
Intro inspirowane twórczością Stanisława Lema. Projekt zrealizowany w wirtualnej rzeczywistości w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Kacper Parzęcki “Czarne Oceany”
Intro do projektu "Black oceans" zrealizowane w wirtualnej rzeczywistości w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Mateusz Frycz “Mrówańcza”
Intro inspirowane powieścią "Mrówańcza", zrealizowany w wirtualnej rzeczywistości w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2017
Paulina Michalska - Projekty lokacji
Realizacja scenografii inspirowanej literaturą. Projekty zrealizowane w wirtualnej rzeczywistości przez studentów II roku w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2015 roku
Aleksandra Lampart “Hertzklekoty” 2012
Animacja poklatkowa wykonana w technice rotoskopii dla potrzeb autorskiego portalu randkowego na Śląsku i całym świecie "Hertzklekoty", zrealizowany przez Olę Lampart w Pracowni Animacji i Gier Komputerowych w 2012